nytt år! nytt liv?

Jag har fått en plats...

Vet inte om jag är glad över det eller inte
Jag borde väl tycka att det är bra
Men än kan jag inte glädjas

Har inget internet längre
inte någon Livsgnista heller

Däremot har jag faktiskt börjat äta regelbundet
Vilket fått mig att slippa många hets

Svälter inte heller längre
Vilket gör mig arg
för jag känner mig tjock

Men jag vet att det är bra
egentligen

Det är kanske bara den lilla hjälpen
som kan göra att det blir bra på riktigt nu
och att jag slipper detta för alltid

Hoppas


Kommentarer
Postat av: s.

Önskar dig ALL lycka till att det ska gå bra och att du blir frisk!

Förstår det här med bloggar.. jag är beroende. Sitter varje dag på ana/mia forum och kikar diverse bloggar etc. Det påverkar ju ändå lite när man ser ngn skriva hur lite dem ätit och hur mkt dem gått ner "vill också"! Så du gör ett bra beslut tycker jag!

Du kan lyckas med det här! LYCKAT TILL!

KRAMAR!

2010-02-26 @ 09:34:23
URL: http://metrobloggen.se/chooselife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0