upp och ner, ner och upp

värdelös dag igår
jag gick inte ens utanför dörren
hade verkligen ingen lust
känns lite roligare idag

Känner mig framför allt bättre eftersom jag än så länge klarat mig på 60+15 kcal idag
plus tre koppar kaffe
hur mycket kan det vara?

Ska i alla fall gå hemifrån nu
måste till skolan
verkligen måste!

Ska träna idag
sen kanske utgång
Det skulle vara roligt och det var riktigt länge sen jag var ute...
men träning i första hand

Ska nog satsa på kondition i två månader nu
Jag har kört så mycket styrka att jag börjar må illa av att mina armar är enorma
Det var de visserligen redan innan

Känner mig jätteuppsvälld efter gårdagen. Orkar inte tänka på den
Aldrig mer såna dagar
Men nu hoppas jag att jag kommer till några bradagar igen. Det känns i alla fall så nu

Kommentarer
Postat av: Linnea

tack <3 Du är en fin människa!

2009-11-19 @ 18:33:18
URL: http://lifeofnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag svarade i min blogg...

Hoppas du vågar söka hjälp! Jag var på mitt första möte hos SCÄ igår. Givande vet jag inte, och om det kommer hjälpa vet jag inte heller, men det är ju alltid en början. Ett försök! (Att jag skakade,darrade på rösten och svettades som en gris är en annan femma)

Jag tror ändå att det är värt det. Hur många gånger har man inte tänkt att "det här klarar jag själv, det går över" men det gör ju inte det.

Det är inte värt att sitta i samma sits om 10år och inte ens ha försökt! DU förtjänar bättre!

KRAMAR!

2009-11-20 @ 11:50:45
URL: http://www.metrobloggen.se/chooselife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0