träning

1060 kcal idag
560 kcal igår

nu börjar det hända någonting...
även om jag åt mer idag än igår.
Har inte h-ä på flera dagar nu
fast det känns nog längre än vad det är
som vanligt
orkar inte räkna dagar längre
vet bara att allt är värdelöst

60min intensiv spinning igår + 30min stretch
45min kondition + 30 min styrka + 30min stretch
Kan inte hålla mig från att köra lite styrka.
Fast jag egentligen inte vill,
men egentligen vill jag ju faktiskt bli starkare

Jag kör alltid en lång stretch efter att jag tränat
Det är jätteskönt och så får man tid till att varva ner ordentligt
nu tror jag att det blir ett långt varmt bad!

Kommentarer
Postat av: Linnea

jaaa det finns verkligen!! =) jag hade oxå glömt hur det smaka, men kan nu säga underbart! hihi jag köper på willys, men jag tror nog alla affärer har?



Hmm måste bara säga att man blir ju lite orolig när man läser hur mkt du tränar och lite du äter, får du nån hjälp med din ätstörning?



Kraaam

2009-11-21 @ 00:17:31
URL: http://lifeofnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0