tenta

På måndag är det tenta
jag borde plugga
Men jag ligger vaken till fem om nätterna
varje natt
I natt tror jag att jag lyckades somna lite tidigare,
men tittade likväl på klockan 05.00 gick upp
gick och la mig igen

Kan inte koncentrera mig
jag har fortfarande inte öppnat en bok
Men borde verkligen
Det är för mycket annat i mina tankar

Är det för att jag sover så dåligt
och varför sover jag dåligt
Hur gör man för att bli pigg och glad

Vill orka öppna böckerna
Det är ju faktiskt intressant
Måste klara tentan
Men det går ju inte om man inte varit på en enda föreläsning på en månad
och inte ens tittat i hälften av böckerna
Det här är liksom den lättaste kursen

Inte ens det klarar jag
Hur ska det då gå sen?!

Kommentarer
Postat av: S.

Hej hej!

när det bara står mitt namn så är det okej att godkänna ;) har tänkt att det finns så många med samma namn och hur stor är chansen att någon jag känner är inne på dessa bloggar? Fast det kanske är korkat :S skulle dem vara det går det ju rätt lätt att koppla ihop vissa saker jag skriver och mitt namn :S hmm.. hur som helst, la till till på msn! Får vi väll se om det finns något meningsfullt att säga hehe ;) kram

2009-11-26 @ 15:29:43
Postat av: Linnea

tack för fina ord <3



men du, allt de du beskriver är säkerligen för att du äter för dåligt och att kroppen har näringsbrist.

Så nu är det bara att ta alla dessa egenanmälning och skicka in till massa olika ställen både akademiska och till flera i sthlm! Kör!



Ju längre tid man är sjuk ju längrre tid kommer de ta att bli frisk!



kraamars

2009-11-26 @ 17:59:12
URL: http://lifeofnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0