Hide my head I wanna drown my sorrow

Fy vad jag mår dåligt
kan inte skriva när jag är borta
och i ett par dagar har jag varit hemma hos min famlij och hälsat på
då är allt mest bara jobbigt
även om det också är kul
jag älskar ju min familj och gillar att vara hemma
men jag hatar det på samma gång
jag har ingen som helst kontroll över maten
jag kan inte träna
jag vet inte hur mycket jag äter
eller när man kan bli tvingad att äta nästa gång
ångesten är större
och h-ä förekommer allt oftare
jag räknar timmar och minuter till att alla ska ha gått hemifrån på morgonen
eller gått och lagt sig på natten
jag hoppas att ingen ska komma hem på lunchen
jag går runt och mår allmänt skit
fast jag älskar att träffa min familj
och umgås med gamla vänner
och få krama mina syskon
Jag har konstant ångest
jag är livrädd att någon ska se de här sidorna av mig
därför gömmer jag mig gärna i ett litet rum
och väntar på att helgen ska ta slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0