första advent

Fick sms i morse av en vän att vi skulle till kyrkan i alla fall.
Det blev nästan avlyst igår men jag är glad att vi kom iväg
Det var alldeles proppfullt med folk
Undrar om det alltid är så i den kyrkan,
men jag tror att det var för det är advent nu.
Tycker ändå om min kyrka bättre,
synd att jag är där så sällan

Fika sen
tanken var att vi skulle till ett ställe som skulle ha en kör att sjunga några lussesånger också
men det öppnade senare
så vi gick förbi affären och hem till några kompisar
blev sex stycken, några andra gick hem för att läsa
det var hur mysigt som helst

kaffe och pepparkakor
så lyssnade vi på julmusik och sjöng massor
sen började vi spela gitarr och spåra
efter alldeles för mycket kaffe

middag nu.. väldigt sent
men jag har inte allt haft lust att äta
Kom på att jag borde
och egentligen vill
för imorgon är det tenta

Ska sova så fort jag knaprat i mig alla grönsaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0