snöflinga

nu börjar det går bättre... ha klarat av två dagar nu u tan att spy o det är jag glad för.
Jag kan inte äta längre. Vill inte ens

Har klarat två kilo nu, lycka!
Det kommer att bli ännu bättre..
Träffade massa kompisar igår. Det var bra.
De åt.
Jag vågade inte. Tänk om jag inte skulle kunna sluta?
Så jag struntade i det.
Såg bara på.
Känns bra att vara bland vännerna.
Då vet jag att jag inte kan gå o spy bara sådär. Det blir för pinsamt, vill inte att nån ska veta.
Vill inte att någon ska se mig såhär. Jag vill ha det här för mig själv.
Ingen annan ska behöva stå ut med mig...

Cyklade hem mitt i natten
iskalla fingrar och tår
Det var vackert ute.
Men kallt
Jag är alltid kall!
Dimma över sjöar och ängar
Vackert
Fick sällskap av fåglarna som kvittrade glatt
Det gjorde mig glad
fast jag var en isbit
Vill bli en snöflinga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0