Kommer det någonsin att ta slut?




Jag bara går samma väg som jag gjort för alltid känns det som
Åtta år nu!
Eller kanske snart, jag har inte helt koll på när allting började egentligen
Men det är ingen som vet om någonting längre.
Jag är ensam
BRA!
Det var förut som det var så mycket kring allting, vet inte vad som är bäst
mår nog egentligen sämre nu...
Men då var jag hos skolsyster nästan varje dag,
möten med kurator
psykolog
SCÄ
Orkade inte
Ville inte
Stannade hemma och gav upp skolan helt.
Sen bara blev det så här
och bara för att jag väger 20 kg mer nu så tror alla att jag är lycklig
Jag mår sämre nu.
Men de är de smala, de som det syns på
Det är de som får uppmärksamheten
Jag bryr mig inte om den
inte längre
Jag är glad att ingen vet om


Ensam
Men kommer jag någonsin att klara mig att ta det ur det här?

Eller kommer jag fortsätta att vandra samma väg...
Föralltid?

Kommentarer
Postat av: -

Fan...

Det hade kunnat vara jag som skrivit det där!

2009-09-26 @ 09:15:50
URL: http://metrobloggen.se/chooselife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0