från hundra till tusen

flera tusen kalorier
hur mycket som helst
hur många tusen
tappade räkningen
idag har varit en galen dag

galen på många sätt och vis
för många
och alldeles för många kalorier
vet inte vad jag gjort?!
Eller vad jag ska göra

Jag ångrar hela den här dagen
och alla dess händelser
det har varit en jättelång dag

Kan inte hantera mig själv
eller det här
måste kunna stoppa
MÅSTE

Hela veckan har jag klarat att hålla
normalt
ett par hundra, kanske uppåt femhundra
har inte stenkoll
varför inte
måste bli stenhård

Kan inte ha det så här, frågar mig själv vad som hände idag
inte konstigt att jag aldrig går ner i vikt!
flera tusen
hur många tusen som helst!
får börja om igen

NU IGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0