fetångest

nu har det gått två dagar fulla av ångest och tankar som inte går att reda ut. Jag vet inte var jag ska börja någonstans och egentligen har jag så mycket saker jag måste göra. Skriver tentor och ska lämna in så mycket uppgifter, samtidigt som jag försöker hinna att jobba. Men jag har ingen ork, alla tankar kretsar först och främst kring maten, har spytt varje gång efter att jag ätit de här två dagarna, för det mesta klarar jag mig med att spy bara någon enstaka gång. Jag vill ju egentligne inte. Men jag vill inte heller behålla maten jag stoppar i mig, den är äcklig!

Jag är äcklig

Det går bra på morgonen, det börjar alltid bra. Jag klarar alltid den första halvan av dagen, men sen går det bara  utför. Så fårt jag petar i mig någonting så tappar jag kontrollen, jag äter och spyr, men helst av allt vill jag inte äta alls.

Bara jag kunde fylla mina tankar med någonting annat än den här äckliga maten...

Jag vill bara slippa den här skiten, men jag skulle nog aldrig klara av att börja äta igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0