en ny dag

Har försökt att plugga idag
att ta igen allting som jag inte fick gjort igår.
Har även försökt att jobba idag
men det var inte så väldigt stimulerande.
Kul i alla fall
Ska lägga in bilder sen
när jobbdagarna är över  - lovar!

Hinner inte med så mycket just nu, jobbar 11 och en halv timme och sen sitter jag och läser i ungefär fem timmar. Sen måste faktiskt till och med jag sova innan jag ska upp igen och köra en ny sån dag. Idag åt jag i alla fall lunch, vet inte om jag gillade det. Alla tittade. Alla var inne i samma rum som jag och åt. Jag ville inte ha allt, så jag åt bara hälften. Men jag åt det och jag spydde inte. Alltid något, för egentligen är det fruktansvärt äckligt att spy och jag vill inte vara mer äcklig än jag är.

Å andra sidan är känslan efteråt så skön. så ren och en så härlig känsla när magen är alldeles tom. Det är ungefär som att känna sig mätt, fast mycket bättre, för jag vet att jag har ätit fast jag slapp ha allting kvar i mig och låta det få mig att må illa.

Vem har bestämt att man måste äta?
Inte jag i alla fall
Inte min vän heller, för jag frågade honom...
Han sa att det bara var så.
Att man måste.
Fast jag vill ju inte, och då blev jag arg!

Arg
på natten
mörkret
studierna
jobbet
maten.... MATEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0