Det spelar ingen rolll hur mycket jag önskar...

...
och funderar på hur jag ska göra idag.

Frukost
Lunch
Middag

Eller ingenting

Jag går för ingenting
Jag ångrar allting

Jag ångrar till och med att jag träffade Dig....
Försöker att låtsas som om allting är okej
Men jag saknar dig nog egentligen
Vi var aldrig vi två
och vi kommer nog aldrig bli vi två

Hur mycket jag än önskar och vill

Jag kommer alltid att titta efter dig när jag går i närheten av ditt jobb eller där du bor
Ändå vet jag inte vad jag skulle säga om jag såg dig
Jag borde väl berätta att jag

faktiskt bara saknar dig

Vad skulle du säga?
Eftersom det ändå aldrig kommer att bli vi två

Jag tänker på maten istället
Jag upptar mina tankar med det
Så behöver jag inte bekymra mig över hur mycket
eller lite
jag betydde för dig

Du kommer alltid att betyda allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0