Bli någon jag inte är...

Har varit på middagar, kalas och den ena tillställningen efter den andra. Kan inte få det som jag vill, men det är väl så ibland. Jag får bara låtsas som att allting är bra.

Inga problem…

Har ätit mängder och åter mängder, men nu måste jag försöka att ta tag i det här. Det är ju inte så jag vill göra, det är ju helt tvärt om. Om jag ska klara av att vara den jag var förr så kan jag inte hålla på så här. Då måste jag tänka efter vad jag gör och inte gör. Jag vill bara gå ut igen, ut och springa! Springa bort allt det som satte sig på helt fel ställen.

Ledsen och nedstämd idag.

Det är så många tankar som bara snurrar omkring i mitt huvud och jag vet inte vad jag ska ta tag i först. Jag fick aldrig jobbet som jag önskade så högt att jag skulle få. Jag träffade på henne igen, och jag vet fortfarande inte hur jag ska hantera det. Kan jag bara gå runt och ignorera henne resten av mitt liv? Jag Träffade honom igen också, trots att jag inte vill vara med honom, men jag kan inte slita mig. Trots att han är ett svin så kan jag inte sluta älska honom, varför är det så?

Jag vill bara bli någon annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0