både igår och idag

Det går bara utför och nedför.. Jag orkar inte, och vill verkligen inte, ännu mindre.

Folk runt om kring mig tar beslut och bestämmer sig för att leva ett mer hälsosamt liv och samtidigt som jag vet vad konsekvenserna kan bli och hur sådant egentligen bör göras så blir jag jätteavundsjuk. För jag vill ju själv vara den som bestämmer mig. Jag vill ju ta beslutet att vara nyttig ordentlig och träna vare dag.

Jag vill få en bättre kondition och en plattare mage. Jag vill ha mina magrutor tillbaka utan att det ska gå illa den här gången. Men jag vet ändå att det är den snabba vägen att gå. Och jag vill ha resultat med det samma. Imorgon ska jag nog gå tillbaka till gymet och köpa mig ett gymkort, trots att hon säkert är där! Men jag bryr mig inte längre...

Jag tror att jag har klarat att lämna henne bakom mig, honom också för den delen. Jag har inte alls tänkt på honom sen den där dagen.

Jag längtar till i höst då jag kan få vara för mig själv, och bara börja om.

Men innan dess kommer jag spendera mina timmar på gymmet !

För jag klarade det varken idag eller igår och jag måste göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0