När kommer jag att vara bra nog?

vill äta
försöker
lagar mat, vill ju egentligen
men ändå finns det saker som triggar
och även om det går långsamt så närmar jag mig
gått ner nu
hatar att skriva om vikt
är livrädd att jämföra mig med andra
och vill inte att någon ska göra det med mig
sakta men säkert går det neråt,
även om det pendlar uppåt ibland också
jag kan inte sluta vara beroende av vad vågen visar

hur gör man?

ätit middag idag igen
mår sjukt illa
men kände mig tvungen,
dricker vin
klarar inte det annars

gått ner xkg nu i alla fall
fan vad dum jag är som skriver det (kom på att det var idiotiskt och tog bort det)
vill inte att nån ska veta
bara typ hundra kilo kvar
till jag kan nöja mig
för det är så det kommer bli,
om fem kg kommer gränsen ligga ännu lägre
När kommer jag att vara bra nog?

på lördag ska jag äta middag igen.
och söndag...
...då ska jag på dejt! spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0