Ge mig lite energi, tack!

borde ta tag i vardagen igen..
okej att jag bara ville vara ensam och inte gå utanför huset.
Men det funkar inte
rastlös
efter bara en dag hemma
Tillbringat hela dagen med att kolla på film.
ganska skönt faktiskt
Men det orkar jag inte mer
har mycket att göra
som egentligen är väldigt viktigt

Var ska jag hitta all den energi jag behöver?

Borde skriva hemtenta
Borde göra klart projektet
Borde åka till min lägenhet
Borde måla klart köket
Måste packa ihop alla mina grejer
och köra över dem till lägenheten innan sista december
Vem har egentligen lust att flytta på nyårsafton?

Imorgon måste jag sätta fart
Gå upp tidigt
Hoppas på att det inte är allt för halt ute
Så att jag kan köra fram och tillbaka och göra viktiga saker

I januari ska jag ta tag i mitt liv igen
fram till dess vill jag bara bli färdig med lägenheten
och flytten.



Kommentarer
Postat av: Linnea

här kommer massa energi till dig!!! <3 du är en fin människa och du är såååå värdefull!!



kram

2009-12-28 @ 20:36:06
URL: http://lifeofnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0